fredag 16 oktober 2009

Tajt schema

Förra helgen så fick jag möjligheten att bli guidad av Mikael och Karolina i Västanbäck förra helgen. Ett erbjudande som jag bara inte kunde tacka nej till.

Resan levde upp till förväntningarna. Fina linjer och bra förhållanden gav mersmak och det blir ännu visit i helgen.

Jag tog självklart tillfället i akt och lät kameran rulla, men naturligtvis så har jobb, träning, möten och oväntade besök kommit i vägen för att göra en ordentlig klippning av filmen.. men lugn.. ni får ett litet smakprov endå.. det är ju trots allt fredag.

De flesta med lite självaktning ser till att fixa en bra teaser. Inte jag. Av mig får ni ett smutsigt råmaterial.. lite som en halvkokt skål med pasta.

Så, varsågod.. det är i alla fall gratis :)

Shame from Linus Malm on Vimeo.

1 kommentar:

Henrik J sa...

Trevlig film, man blir peppad på att klättra! Tråkigt att fukten och regnet hänger över Stockholm...