fredag 17 september 2010

Del Tre

Font 2010 Part 3 from The Umeå Show on Vimeo.

5 kommentarer:

Hasse sa...

Än i dag så gör det ont att titta på nedslaget. Och nästan lika ont gör det att titta på när foten var våldstejpad (den gick som inte att stå på ändå).

Nåväl, revansch om en dryg månad ;-)

sydde sa...

Yes!

Har inte med den på min "lista" eftersom den kräver lite paddor, men jag bangar förstås inte att hänga med när ni kommer.

Kul att se hemliga Hans klättra!

Hasse sa...

Hemlig och hemlig ... när man under det senaste säsongerna har skaffat sig ett skaderegister som skulle få självaste salming att häpna så är det svårt att bli mer offentlig än så här.

Men nu stundar en ny era. Jag har slutat pussa och krama mina barn och jag och min fru sover i skilda sovrum. Så viktig är klättringen för mig ;-)

@ sydde: när landar ni i font?

sydde sa...

Om jag hittar rätt så hoppas jag komma fram till font lördag 2/10 på kväll'n. Betyder första klätterdag söndag 3/10. Sen kör vi hårt hela oktober och lär va på topp när ni kommer (i november) så jag kan flasha alla dina projekt.

Hasse sa...

Kung ... då får jag ta med mig stora kameraväskan.
Projektnamn "Sydde does Font"