tisdag 10 maj 2011

Lugna mig!



Det var ungefär det besked som fingret gav under gårdagen. Det kändes bra till en början, riktigt bra faktiskt, men sedan så stelande fingret till. Troligen handlar det om en sliten pulley.

Så det blir nog lite längre vila från klättring än vad jag hade hoppats på, istället så blir det mer fokus på löpträning och MAQ övningar. Men när rörligheten i fingret kommer tillbaka till fullo och smärtan släppt så blir det lättare klättring, med minimalt inslag av krimp. Hur man nu kan lägga undan den i platteå.

Det positiva under gårdagen var dock att man hittade igen två linjer som jag gått förbi utan att ha sett under alla mina besök vid Ökberget. Den ena hade nummer 30 och den andra 40. Vet inte om de är gjorde eller ej, men de så rätt intressanta ut. Även om problem nummer 40 hade hyfsad grytvarning.

2 kommentarer:

Urban sa...

Tryck i dig en 10 dagars Diklofenak T kur, NU!
Ta det lugnt under den tiden och hoppas på det bästa.
Gör inte samma misstag som jag, du kommer då att ångra dig bittert.

Johan H sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.