tisdag 29 december 2009

Utvärdering -09 - The bad shit

Hela mitt år har varit ett rent klätterhelvete. Skador, skador och åter skador. Mina led, boulder, trad, flash och onsightförmågor har ALLA varit på retur. Ingenting har varit roligt och jag har mer eller mindre lagt ner både karriär och ambition.
Dock, så finns det vissa "to do"-saker som motiverar mig att besöka IKSU en dag i veckan för ett oinspirerat 30min klätterpass.

Detta har jag tänkt göra under år 2010 (oavsett träningsmängd);
1) ingenting i granitgrottan är hårdare än 8a
2) bränna på grepp i samma grotta
3) sätta ateret i Mosjön före Jonas
4) häckla Linus
5) vinna IKSU-tävlingar
6) undervisa ödmjukhet tillsammans med Thunder.

3 kommentarer:

jwi sa...

Mål 4 är nog lättast att genomföra.

Hasse sa...

4'an är svårare än man tror. Man vill undvika att bli förutsägbar. Dessutom så ska man hålla en hög nivå och hög frekvens för att det ska kännas rätt.

Gott nytt år

/Den så alltid positive

Magnus Eriksson sa...

Man får ju fan alltid garva åt dina inlägg.

Snälla sluta aldrig skriva!

Gott nytt!

/ Magnus