torsdag 7 oktober 2010

Jag

Jag for till Mosjön och klättrade igår. Jag skulle klättra med lulepacket men de var slut som artister och stack hem. Jag förstår dem eftersom att klättringen i Mosjön är riktigt slitsamt, främst för mage och axlar, och tar man slut så är man körd.
Jag började klättra på lilla stenen och sedan så klättrade jag på stora stenen. Jag frös i det råa kalla vädret. Jag gjorde upp eld. Jag tittade upp på himlen och den var grå. Jag tyckte ändå att jag var duktig och under rådande förhållanden så gick det bra. Jag har ont i ryggen så jag kan inte klättra dynamiskt. Jag kan klättra Nirvana mer eller mindre helt statiskt men om man ska tycka att det är positivt vet jag ej. Jag hade svårt att hålla värmen i det kalla vädret. Jag värmde upp flera gånger men sedan så tröt orken och jag for hem.
Jag for till IKSU för att träna ett extrapass. Jag borde ha kollat bokningskalendern innan då innebandyhelvetet givetvis har bokat upp hallen ungerför en tredjedel av månaden. Jag gick in i gymmet och bländade det spänniga folket med mina vackra anletsdrag. Jag körde enarmspullupträning enbart för att psyka spännknuttarna. Jag tycker att jag lyckades riktigt bra med det. Jag fick känningar i bicepsfästet och drog därifrån.
Jag for och handlade på maxi. Jag for hem. Jag kom in i huset och hela familjen sov. Jag tittade på tv. Jag gick och la mig.

/Jag

6 kommentarer:

jwi sa...

vackert så

Hasse sa...

Jag kände bara för att skriva ett sådant där helt ointressant "jag"-inlägg som man hittar lite varstans i blogg-världen. Jag tycker att jag lyckades.

Tangaman sa...

Bara, bara du Margaretha!

sydde sa...

Kommer ni snart? Sticket e nestan haer, men fortfarande vaaaarmt mitt i dan.

Hasse sa...

30:e ... f-n vad jag längtar.

Vi har även bokat tre veckor i Mars med familjen Cabrera/Tillman. Sugen? Stannar ni i font till dess =)

sydde sa...

Nej men jag hänger givetvis på då också!